hier gaat het belogue natuurlijk ook om

hier gaat het belogue natuurlijk ook om
de drachme van Cleopatra

indien dan het zout zijn kracht verloor...

regels en beperkingen voor personen uitgekozen tot een functiebekleding in de uitvoering van taken welke behoren tot één der verplichtingen voor de Staat der Nederlanden indien er een erkende behoefte is ten aanzien van de voor ons volk kenmerkende cultuur waarvan de overheid graag zou zien dat in deze behoefte wordt voorzien volgens een bij wet geregelde betrekking tussen de daartoe te benoemen persoon in ambtelijke functie gesteld nadat er  met een daartoe volgens de Nederlandse wetgeving naar zijn recht en in legitieme overdracht bevestigde aanvaarding van de bedoelde functie alsmede een door een eed bevestigde ambtsaanvaarding van de daartoe uitgekozen persoon heeft plaatsgevonden met dien verstande dat ik hierbij de aantekening maak dat de overheid de plicht heeft de wet te handhaven welke voorschrijft dat er binnen het rechtsgebied van de Staat der Nederlanden en naar de wetsbevoegdheid toe te kennen aan de vertegenwoordigers van het volk in deze toezicht uit te oefenen op handhaving van de wetten afgeleide omstandigheden geen sprake mag zijn van onvrijwillige arbeid in persoonlijke ondergeschiktheid van de betrokkene aan het eigen belang van de koning bij het handhaven van het staatsgezag  waartoe deze geacht wordt volgens een niet eens om bevestiging gevraagde instemming met de arbeidsituatie vermeend rechtmatige overeenkomst met de willekeur van het staatshoofd van dit Koninkrijk zonder enige bevoegdheid van de man in deze ons land of inwoners van dit land de wet te stellen dat zij de koning die dit land zich in onwetmatigheid van bevestiging heeft verkozen boven de wettige opvolger in het kroon- en troonrecht van het Koninkrijk der Nederlanden welke voor een persoon van koninklijke bloede hoger dan in afkomstigheid van het Prinselijk-grafelijk huis van Oranje Nassau was bepaald en reeds bij wet bekrachtigd waarmee het recht van de Staat der Nederlanden op het aanvragen van de vervulling van zijn bestemming in het kader van de taken en functies van de Overheid in dit Koninkrijk der Nederlanden en in relatie tot de Kroon in een koninklijke functie van ambtelijke betrekking tot een koninkrijk dat niet bestaat de instemming met de gang van zaken en involge alle verkeerde redeneringen hiervan het gevolg zijnde verziektheid van mijn persoonlijk welbevinden dit alles tesamen overwegende besluit ik

Clemens Maria Michael Buur geboren te Haarlem 21 mei 1949  - David der Kerken

dat in mij koninklijke waardigheid het recht is toegekend elke wetmatigheid in vermeende overweging te ontkennen de situatie van mijn persoon dat deze het recht van de Staat der Nederlanden bij zijn vertegenwoordigende aanwezigheid afwijst naar de wijze van uitoefening van zijn in eigenlijke zin bedoelde taak op die wijze eveneens van ondergeschiktheid welke altijd in stilwijgende overeenkomst als leidende in het principe van mijn persoon bekend door mij altijd werd aanvaard en ik nu al deze rechten en toegekende wettelijke toevoegingen niet geacht wordt te erkennen zolang de situatie voortduurt dat met mijn persoon geen mondelinge overeenkomst gedaan tussen mij en een  officiële vertegenwoordiging van de overheid tenminste uit twee personen bestaande is aangegaan -

- hiermee acht ik mij in voldoende mate te hebben uitgedrukt ten aanzien van de misdadige besluitvorming aangegaan door die in mijn plaats als de koning van dit land wordt beschouwd en waarschuw ik de overheid op deze door mij in zijn representatieve merites aanvaarde en erkende functie in verband ook met de ontwikkelingen in deze tijd die snel hun weg gaan van de openbaarheid van het z.g. blog gebruik te kunnen maken in een gewone en aan gewone mensen gegeven zin hetgeen mij een belang geworden is van zeer ook persoonlijk te waarderen aard en betekenis  in verband met de vernieuwing van mijn verantwoordelijkheid voor het wel en wee van de burgers van ons land tot een apostolische opdracht binnen de Nederlandse samenleving welke ik beschouw hetgeen ook behoort tot een der aspecten van onze unieke historische plaats onder de volkeren der aarde als een christelijke gemeente van oorspronkelijk gezag in het kader van de religieuze grondwaarden van onze samenleving wederom ook door mij in hun functie binnen onze nationale eenheid erkend en zo gegeven.

Moge het met mijn in deze verklaring vastgestelde standpunt dat ik jullie heden verkondig vanuit mijn apostolische bevoegdheid tot een verlichting van de noden en een verbetering te brengen in de praktijk van de rechten en plichten voor de uitvoerbaarheid van het landsbestuur zoals vanaf den beginne aan vertegenwoordigers van ons land gezonden is in personele unificatie met alle vertegenwoordigers van de in ons land beleefde religiositeit en een einde te zijn gekomen aan het lijden waaronder alle inwoners en bijkomende getrouwen werden verenigd voor allen die met ons deze weg ten leven zijn gegaan.  Met lankmoedigheid wens ik thans deze schriftuur te beëindigen die ook mij welhaast als een te machtig woord voor die ik was voorkwam dat ik niet mij verstoutte jullie te geven. Voor alle overrblijvende vragen worden jullie geacht voldoende kennis te bezitten van de weg welke jullie vanwege de staatkundig democratische verworvenheden reeds in staat worden geacht in zelfstandigheid en eigen verantwoordelijkheid te gaan.


voor allle overige zaken wil ik verwijzen naar de in de link gegeven elementaire informatie om te komen tot het opstellen van een nieuwe cultuurnota -

spreuk: 'het is de kunst om lief te hebben welke de mens het meest behoeft'


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wat er wel uit moet springen

erfenis/ héritage

« Il n'y a pas des chez-nous par hasard, il n'y a que des rendez-vous. »   Paul Eluard. << niets tussen mense...

een schrijver loopt altijd achter de feiten aan